28 May 2015

Avon Naturals chocolate body scrub


Ako redovno pratite blogosferu, verovatno ste zapazili da je proizvod o kom ću vam danas pisati prilično zastupljen kao tema kozmetičkih postova. Mahom su utisci o njemu slični, a kakvi su moji, saznaćete u nastavku posta.

Dakle, radi se o čokoladnom pilingu za telo kozmetičke kuće Avon. Do sada sam potrošila dve tube ovog pilinga, a treća je trenutno u upotrebi. Njegov prethodnik kod mene je bio Balein piling od morske soli sa limunovom travom i uljima, kojim sam bila prezadovoljna, no, kako ga nakon potrošene teglice nisam mogla naći u dm - u, jer je navodno povlačen (srećom, nije), ovaj je do mene dospeo sasvim neplanski, poručivanjem seta u kome su se još našli losion za telo od vanile i krema za ruke sa aromom kakaa. 


Proizvođač obećava sledeće:
"Prepusti se slatkom mirisu čokolade koji opija sva tvoja čula i čini te srećnom.


Šta radi:
  • hrani kožu i čini je glatkom
  • neguje telo
  • sa luksuznim mirisom čokolade"
Ja kažem da se potpuno slažem! Eto, uspela sam čak i rimu da bacim. Ovaj piling mi je ovogodišnje otkriće u svetu kozmetike.  Naravno, ne tvrdim da je najbolji koji postoji, jer ih nisam isprobala mnogo, ali u odnosu na one koje jesam, rame uz rame staje mu samo već pomenuti Balein od morske soli. Tekstura mu je vrlo blaga i nežna, sadrži sitna zrnca koja divno čiste kožu i skidaju površinski mrtvi sloj ćelija, ali nimalo ne isušuje, što sam i testirala preskakanjem nanošenja uobičajenog losiona nakon tuširanja. Uživam u gustom, kremastom osećaju na koži dok ga koristim, a nakon toga koža me ne zateže, nema crvenila ni svraba. Glatka je na dodir i može se osetiti blagi čokoladni miris, koji se, doduše, kratko zadržava, nije napadan i ne guši. S obzirom da ja jako volim proizvode koji mirišu na čokoladu, vanilu, karamel, kakao, kokos i sve slično tome, sa zadovoljstvom sam našla počasno mesto ovoj tubi u kupatilu.

Nisam uspela iz jednog poteza da slikam sastav, ali mislim da je dobro vidljiv i ovako "podeljen":



Na narednoj slici možete videti izgled, mene podseća na puding od čokolade:


Kao što vidite, pridružila sam se nizu onih koji su oduševljeni ovim pilingom, tako da će nakon potrošenih zaliha sigurno biti ponovo kupljen. Možete ga naručiti kod svoje Avon dame, a trenutna cena u aktuelnoj brošuri mu je 329 dinara, a pakovanje sadrži 200 ml. U skladu sa ovom činjenicom, svrstala bih ga u red povoljnih, a odličnih proizvoda.

Da li ste ga već isprobali, i ako niste, da li planirate? Ja vam ga od srca preporučujem!

Hvala na čitanju!

Vaša H.





2 comments:

  1. Obožavam! Ovo mi je najdraži piling na svijetu, miris je božanstven, i iako više volim malo grublje pilinge, ovom ne mogu da odolim :D ja trošim petu tubicu :D

    ReplyDelete