21 May 2015

Noviteti #3 april 2015.



Evo napokon i mene, a i novog posta. Svesna sam da sam jako zapostavila blog u prethodnom periodu, ali potrudiću se da to nadoknadim u narednom. Razlog tome bio je moj pretposlednji ispit (kao što ste mogli da pročitate na mojoj FB stranici), koji sam uspešno rešila i jedva dočekala da se ponovo posvetim pisanju. 

Dakle, tema današnjeg posta biće noviteti koje sam prikupila u toku aprila tekuće godine. Nešto sam kupila, nešto dobila, pa, ako vas zanima šta se tu sve našlo, nastavite da čitate!


Započela bih ovaj niz jednim predivnim poklonom. Naime, u pitanju je nagrada koju sam osvojila kod drage Di na blogu Sasvim obična devojka. U okviru giveaway - a poklanjala je Nivea cellular anti - age serum i kremu za predeo oko očiju, ali kad mi je stigla koverta sa bezbedno ušuškanim kutijicama, otkrila sam u njoj još nešto, što možete i videti na slici - Golden Rose Carnival lak za nokte br. 04, kao i šest raznih testera Vichy proizvoda. Tu se našla i divna porukica, koju pažljivo čuvam. Ne mogu vam opisati koliko sam se obradovala, ne samo nagradi, nego i ovako divnom gestu, ali to se i moglo očekivati od Di. Još jednom hvala od srca!


Njegovo Veličanstvo Antiperutin šampon! Kad kažem ovo, to znači da je stvarno efikasan i povoljan! U jednom periodu sam ga intenzivno koristila zarad rešavanja problema naslaga masne peruti sa kojom muku mučim već dugo i stvarno mi je pomogao i to veoma brzo. I onda je prosto nestao, nigde ga nisam mogla naći, a nijedan nije mogao dostojno da ga zameni po tom pitanju. Mojoj sreći nije bilo kraja kada sam otkrila da se ponovo proizvodi! I još kad sam ga ugledala na rafu u Tempu po smešnoj ceni (270 dinara), brže - bolje sam zgrabila jedina dva pakovanja od po 500 ml sva srećna kao da mi je neko dao milion dolara! Mogu samo da kažem da je i dalje jednako efikasan i da ga sa zadovoljstvom koristim.


Kao što većina vas verovatno već zna, u Lilly drogerijama se na dvonedeljnom nivou smenjuju brendovi i proizvodi u okviru akcija - platiš 2, nosiš 3 - gde najjeftiniji artikal možete kupiti za 1 dinar. Pa, evo mog ulova sa jedne od njih - Bioten tonik za lice, nova Skinnergy krema za lice sa guavom namenjena masnoj koži i čuveni piling za lice sa medom i kajsijom. Krema je koštala 429 dinara, piling 255, a tonik je bio najjeftiniji proizvod koji je išao za 1 dinar. Sve ovo za male pare, jer je Bioten tada i inače bio na nekoj akciji, pa sam prošla još povoljnije!


Kako nam je došlo proleće, a i leto hvata zalet, rešila sam da pređem na laganije proizvode za negu tela. Već znate da sam veliki ljubitelj Balee, a pogotovo mazalica za telo, tako da su Balea losioni od kokosa (levo) i kombinacija maline i limunove trave (desno) veoma lako našli put do korpe u dm - u. Koštali su 349 dinara svaki. U sredini se nalazi Titania dvostrana turpija, koju kupujem već ne znam koji put, što znači da mi (tj. mojim noktima) potpuno odgovara, a pri tome je i veoma jeftina - 120 dinara.

To bi bio kratki pregled onoga što je prethodnog meseca došlo do mene po pitanju kozmetike. Nije mnogo, ali ja u tome istinski uživam i sa zadovoljstvom koristim. 

Kako vam se dopada ova mala zbirka noviteta? Da li želite post o nekom određenom proizvodu?

Hvala na čitanju!

Vaša H.

4 comments:

  1. Welcome back :). Lepi noviteti, posebno mi se dopadaju Baleine mazalice za telo - super izbor za leto. Kokos mi je uvek prva asocijacija za plažu, pesak, more <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tnx, my dear <3 bas mi je falilo pisanje, jedva sam cekala da se ratosiljam ispita. Daaaaaaa, kokos sam zbog toga najvise i uzela, cim ga otvorim, na moru sam :)

      Delete
  2. U kom Liliju je ta akcija kod mene u Ljilju je Nivea 2+1??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovo su noviteti iz aprila, akcija za Bioten je tada bila aktuelna.

      Delete