10 Feb 2015

Niski start



Dobrodošli!

Dugo sam mozgala, premišljala se, lomila, i, evo, odlučila da i sama obogatim blogosferu.

"O, ne, evo još jednog piskarala" možda će pomisliti neki koji nabasaju na ovaj blog. Ne smeta mi to. Nova sam, i kao što to uvek biva, potrebno je neko vreme da se stekne poverenje čitalaca. Zaista bih volela da uživate čitajući moje postove, stoga ću se potruditi da svoj deo posla obavim maksimalno kvalitetno.

Pa, da se upoznamo :) 

Ja sam Helena, imam 28 godina i apsolvent sam Medicinskog fakulteta. Volim kozmetičke proizvode, knjige i hranu... a takođe me zanimaju tzv. uradi sam projekti pomoću kojih se na lep, drugačiji način iskoristi ono što većina nas ima pri ruci i u kući. 
Ipak, najviše volim svoju dvogodišnju kćerkicu <3  Da, da, ja sam i mama :)

Ne bih više dužila za ovaj prvi post, treba pripremiti sledeći, a do tada svako dobro, poštovane čitateljke, a i čitaoci. Prvi koraci su mali, ali i te kako bitni :)


Koraci br. 22  :)

Sve kritike, sugestije i predlozi su dobrodošli.
Hvala na čitanju!

Vaša H.

No comments:

Post a Comment