18 Feb 2015

Proizvodi koji su me veoma razočarali




Kozmetički proizvodi su do sada nalazili put do mene na različite načine. Neke od njih sam kupila sama, neke sam dobila na poklon, a jednom mi se čak i posrećilo u jednoj nagradnoj igri (eh, da se to dešava češće!). Razumljivo, jedan proizvod ne može odgovarati svima, iskustva su različita, a uvek su moguće i pogrešne procene sa bilo kog aspekta. Dešavalo se i da omašim sa kupovinom poneta pročitanim pohvalama na račun nekog preparata, prema onoj poznatoj - kud svi Turci, tu i mali Mujo! Još ako je u pitanju nešto povoljno - kupiti il' umreti!

Sada se trudim da ne pravim takve ispade nego da kupujem planski i racionalno (OK, omakne se pokoja tubica/bočica ubačena u korpu) da se kasnije ne bih kajala zbog praktično bačenog novca, i, što je još gore, ispoljenih neželjenih i neprijatnih efekata na koži, kosi ili noktima.

Danas ću vam prikazati i opisati koji su me to proizvodi i zašto razočarali nakon kraće ili duže upotrebe.



L'oreal Elseve Nutri gloss Light sprej - lansiran u okviru linije za sjaj i dodatnu lakoću kose. Ukratko rečeno - nit' sjaja, nit' lakoće. Apsolutno nikakav efekat. Jedino pozitivno što je ovaj preparat imao je bio miris, tako da je kod mene završio karijeru kao osveživač za kupatilo. 


 Balea krema za telo - iz kolekcije sa mirisom borovnice, u okviru koje su se pojavili još i gel za tuširanje, šampon, tečni sapun i losion za ruke. Iskreno, iščekivala sam je kao ozebao Sunce, jer sam fan Baleinih proizvoda, a i jako volim mirise bobičastog voća u kozmetičkim preparatima. Međutim, ovde sam se žestoko prevarila. Kada se otvori i skine zaštitna folija, krema iz kutije zaista divno zamiriše, ali naneta na kožu poprima užasan sintetički, plastični, oštri miris, koji ni ne podseća na borovnicu. Dodatni veliki minus je takoreći nikakva nega, krema je vodenasta i zaista ne znam koju bi kožu negovala. S obzirom da je to bila ograničena kolekcija, povučena je iz ponude, ali da je kojim slučajem još prisutna, preporučila bih zaobilaženje u širokom luku. Ovde je Balea podbacila.


Oriflame Feet up Fresh glow - sprej za osvežavanje stopala sa mirisom pink grejpfruta. Miris solidan, osvežavajući, učinak nikakav. Čak sam imala osećaj nakvašenih stopala. Veliko NE!


Get Beauty proizvodi - mogu se naći u vidu raznih setova, kao što je i prikazano, sa različitim mirisima. No, ko ih je probao, mislim da će se složiti sa mnom da su ovi proizvodi, grubo rečeno - čist krš. Odbojan sintetički miris i katastrofalan efekat na koži sasvim su dovoljni da kažem - nikad više!


B.U. gel za tuširanje - dobila sam ga na poklon u okviru seta prikazanog na slici uz dezodorans u spreju. Pošto sprejeve ne koristim, upotrebljavala sam samo gel. Da barem nisam! Već nakon prvog tuširanja osetila sam blaži svrab po koži, ali s obzirom na to da je nestao nakon uobičajenog mackanja, nisam tome pridavala značaj. Međutim, nadalje se situacija pogoršavala, tako da mi je koža posle nekoliko korišćenja postala iziritirana, crvena i javio se jak svrab. Sa zadovoljstvom sam ga škartirala - najgori preparat za tuširanje koji sam ikada koristila!


Balea Vitamin šampon - poprilično hvaljen i povoljan šampon, pogodan za čestu upotrebu, plus prelep voćni miris - bili su dovoljni razlozi da ga i sama isprobam. Prvo pakovanje sam potrošila bez ikakvih problema, ali u toku korišćenja drugog javio se užasan svrab kože na glavi. Promenom šampona svrab se izgubio, i ponovnim korišćenjem ovog šampona (testa radi, da bih se uverila) ponovo se javio, još jači nego pre. Više nikad ga neću koristiti.


Oriflame Very me duo senke za oči - kupila sam jednu pre nekoliko meseci po povoljnoj ceni, odabrala sam ljubičasti duo (slika je ilustracija, da biste znali koje su u pitanju). Volim tu boju i inače, a i u šminkanju, međutim, ove senke nisu ispunile očekivanja. Teško ih je pokupiti četkicom, loše se nanose i jako slabo su pigmentovane, što im i najviše zameram. Potrudiću se da potrošim ove, a sledeći put ću pametnije kupovati.

I evo, stigosmo do kraja ovog poprilično opširnog posta. Drago mi je ako ste imali strpljenja da ga pročitate. 

Da li ste imali slična iskustva sa nekim od ovih proizvoda? Šta vas je razočaralo?

Hvala na čitanju!

Vaša H.





4 comments:

  1. Moram reci da ni jedan od ovih proizvoda nisam probala :/

    ReplyDelete
  2. Helena, B.U. gel za tusiranje je blago receno katastrofalan. Ja perem sa njime igracke i neke gluposti kad mi treba neko brzinsko rucno pranje :)

    P.S. Sladja Smajovic - ne znam kako da komentarisem sem anonimno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh, da sam to znala pre koriscenja :)
      mozes i ime da napises, a mozes i da se ulogujes na svoj nalog ako imas Gmail pa odatle :)

      Delete