19 Mar 2015

Balea zaštitni balzam za telo sa nordijskom brusnicom


Kao što ste možda već primetili, veliki sam ljubitelj dm - ove robne marke Balea. Stoga je bilo logično da nabavim i isprobam i ovu mazalicu za telo. Dakle, u ovom postu biće reči o ovom zaštitnom balzamu.

Ovaj proizvod sam odavno želela da probam, međutim, dok sam trošila postojeće zalihe raznih drugih mazalica, pojavio se Balein buter za telo od lešnika (klik) koji sam, naravno, morala da imam. E, sad kad sam ga potrošila, mogla sam mirne duše da kupim ovaj balzam. Slatko sam ga ubacila u korpu i iste večeri isprobala.

Proizvođač kaže da je namenjen za suvu i grubu kožu, intenzivno neguje i štiti od hladnoće i suvog vazduha iz grejanja i pogodan za posebne potrebe zahtevne kože, sa nordijskom brusnicom i ši puterom. Moja koža je više normalna ka suvoj u hladnim danima, ali ovaj balzam joj veoma prija. Struktura mu je kremasta, a gustina negde između losiona i butera za telo. Ni previše redak, ni previše gust, veoma lako se razmazuje, dobro i brzo upija i ne ostavlja lepljiv osećaj na koži, niti utisak da samo stoji na koži.

Evo kako izgleda istisnut iz tube:


Zadovoljna sam kako neguje, i mislim da bi mogao da zadovolji potrebe i suvlje, zahtevnije kože. Nije potrebno nanositi veliku količinu da bi se postigao cilj. Miris je vrlo prijatan i mene podseća, tačnije, skoro mi je isti kao miris klasične Nivea kreme u tamnoplavom pakovanju. Pakovanje je u vidu klasične meke tube sa plastičnim zatvaračem, a mene izgled asocira na sveže, čisto i zimsko.

Evo i sastava:


Proizvod je, kao što već znate, dostupan u svom dm drogerijama po ceni od 279 dinara. Pakovanje sadrži 200 ml. Veoma povoljan i dobar, što se mene tiče.

Jeste li ga možda isprobali? Kako vam se čini?

Hvala na čitanju!

Vaša H.




No comments:

Post a Comment