15 Mar 2015

China Glaze Strike up a cosmo


Pošto od juče popodne svaki čas zagledam nokte koji mi deluju poput dragulja, a poklopilo se da je danas bio izuzetno lep i sunčan dan (ako zanemarimo vetar), rešila sam da ih ovekovečim i napišem koji red o ovom predivnom laku koji sam dobila na poklon prošlog meseca (post o novitetima - klik).

Strike up a cosmo je deo kolekcije Autumn nights koja je lansirana 2013. godine. Na donjoj slici možete videti ostatak postavke.


Kada nalakirate nokte njime, prvi utisak je - kameleon. Osnovna boja je topla ljubičasta, koja se i najbolje uočava, međutim, u zavisnosti od svetla, barem meni, na momente deluje kao boja starog zlata, a nekada mi se učini da je bronzane nijanse. Prepun je divnog šimera, zbog kojeg sam se i obradovala sunčanom danu, da bih ga što bolje uhvatila na slikama (nadam se da sam uspela). U pitanju je zlatast, plavičast i crvenkast šimer, koji doprinose lepoti ovog laka i daju mu pun efekat. Na fotografijama u hladu mi je čak delovao i kao hladno ljubičast, pošto presijavanje, naravno, nije tako vidljivo.

Na slikama imam dva sloja laka i jedan sloj nadlaka (prve tri fotografije načinjene su na suncu, ostale u hladu):











Lak je srednje gustine, formula mu je odlična i lepo se maže, ne ostavlja "ćelava" mesta na noktu. Dovoljna su dva tanja sloja da bi se dobila dobra pokrivenost i boja kao u bočici. Takođe se relativno brzo suši, tako da se ne mora dugo čekati sa nanošenjem narednog sloja. Površina nokta nakon nanošenja je glatka.

Ima podosta slika, znam, ali prosto nisam mogla da suzim izbor više od ovoga. Šta ću kad mi se ova boja baš, baš svidela.

China Glaze lakove za nokte možete nabaviti u svim objektima sa asortimanom Alexandar Cosmetics - a, a trenutna cena im je 498 dinara za bočicu od 14 ml. 

Da li se dopada i vama? Imate li ga možda u svojoj kolekciji?

Hvala na čitanju!

Vaša H.















No comments:

Post a Comment