30 Mar 2015

Noviteti #2 mart 2015.



Planirala sam da post o novitetima pišem krajem sledećeg meseca, na dvomesečnom nivou, kako sam i mislila kada sam startovala sa pisanjem bloga (Noviteti #1), međutim, kako se nakupilo dosta stvarčica koje sam nabavila, rešila sam da vam ipak pokažem šta se sve to novo našlo kod mene.

Da krenemo redom:


Blue Moon parfeme sam dobila tokom ovog meseca na recenziju, još su u fazi testiranja i uskoro ćete moći detaljnije da čitate o njima. 


Eveline 8 u 1 tretman za jačanje noktiju je veoma hvaljen proizvod, čitala sam puno pozitivnih iskustava i rešila da ga i sama isprobam.
Titania šarena turpija se našla kod mene nakon što sam pročitala ovaj post o nezi noktiju blogokoleginice Dijane Golubović koja vodi blog Sasvim obična devojka.
Avon grickalicu sa roze drškom sam naručila čisto da bih je imala u neseseru koji uvek nosim u tašni. Nikad se ne zna da li će se desiti nezgoda van kuće koja zahteva brze popravke.
Essence Sparkle sand završni premaz sam ugrabila na sniženju, pošto je u procesu povlačenja iz asortimana.
Alverde serum za nokte i zanoktice sam uzela takođe na osnovu puno pohvala, u želji da svojim noktima pružim još više nege.
Aura Jelly top coat će mi dobro doći jer sam ostala bez nadlaka, a obavezno ga koristim nakon lakiranja.


Alverde krema za lice sa jabukom i limetom je moja trenutna dnevna krema, a s obzirom da je ovo druga tuba koju sam kupila, možete doći do zaključka da sam zadovoljna njome. Više o njoj možete pročitati ovde.
Balea zaštitni balzam za telo je detaljno opisan ovde.
Nivea sredstvo za skidanje šminke sa očiju je novo za mene, tj. nisam ga nikada koristila, ali nadam se da će se dobro pokazati.
Fresh antibakterijske vlažne maramice su moje omiljene u malom pakovanju, namenjene nošenju u tašni.


Avon Solutions balanced + matte je moja nova noćna krema. Već dugo sam želela da probam neku Solutions kremu za lice i prilika mi se ukazala.
Avon Nail experts sprej za brzo sušenje laka sam uzela po sniženoj ceni uz drugi naručeni proizvod, nisam ga još isprobala, ali jedva čekam.
Avon baza za senke je konačno moja! I stvarno se nadam da će opravdati očekivanja.
Avon sprej za fiksiranje šminke isto priželjkujem da probam već mesecima, kao i bazu, i sad sam ih ugrabila zajedno po fenomenalnoj ceni.

I nekoliko sitnica koje ne pripadaju kozmetici, ali sam malo obradovala sebe - novi novčanik, futrola za sunčane naočare i divna štipaljka za kosu sa ukrasom u vidu ruže:


Opet se tu nakupilo svega i svačega, nešto već uveliko koristim, nešto još nisam stigla da isprobam.

Da li se i vama dopadaju moji noviteti? Želite li o nečemu detaljnije utiske?

Hvala na čitanju!

Vaša H.




2 comments:

  1. I ja sam zadovoljna sa Balanced + Matte nocnom kremom, bas prija mojoj mesovitoj kozi. Baza za senke je odlicna, kao i fiksator za sminku. Novcanik je sladak :) Kristina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ima jos pozitivnih iskustava, znaci da verovatno nisam pogresila u odabiru. Hvala :)

      Delete