20 Apr 2015

Blue Moon parfemi


Stvarno dugo nisam pisala, skoro tri nedelje, i baš mi je falilo. Nažalost, privatni razlozi i velika gužva su me privremeno sprečili, ali konačno sam uspela da se vratim svom najdražem hobiju. Današnji post biće posvećen Blue Moon parfemima. Spremite se za jedan mirisni tekst!

Pre nekoliko nedelja na kućnu adresu stigla su mi ova tri primerka mirisnih bočica upakovanih u divne plavo - crne kutije, i to parfemi pod brojevima 115, 119 i 121. U pitanju su kopije poznatih parfema, a u opticaju je ukupno 26 mirisnih nota i sve su ženske. Proizvodnja je domaća, a osnovne baze za parfeme se uvoze iz Francuske. Ovi parfemi mogu se naći i u Crnoj Gori. Na kraju teksta moći ćete da nađete i spisak prodajnih mesta na teritoriji Srbije i proverite ima li ih i u vašem gradu.

Parfemi se nalaze u staklenim providnim bočicama i dolaze u količini od 30 ml.



A sada bih mogla da kažem i ponešto o svakom parfemu.


Pod brojem 115 krije se jedan vrlo poznat i popularan miris, odnosno njegova vrlo verna kopija - Dolce & Gabbana  Light blue. S obzirom da sam imala priliku da "njušnem" i originalni parfem, mogu vam reći da je vrlo teško pogoditi da je ovo kopija i da će oni koji sebi ne mogu da priušte skupe originale biti u potpunosti zadovoljni ovim svežim letnjim mirisom. Na mojoj koži trajanje mu je oko 2,5 sata, a na odeći oko 4 - 5 sati, s tim da je testiran u uobičajenim, svakodnevnim uslovima, bez dima, van zagušljivih prostorija i gradskog prevoza (kao i ostali o kojima će biti reči), za šta smatram da je sasvim zadovoljavajuća postojanost.

Na slici možete videti i rok trajanja.


Sledeći parfem je označen brojem 119, a on predstavlja Dolce & Gabbana Red, još jedan planetarno popularni miris. Meni je on od ova tri i najdraži, jer su moje omiljene mirisne note jake, slatkaste i pomalo zagušujuće, što bi se narodski reklo - miriše cela ulica kad prođem. Takođe je dobro odrađena kopija i istovremeno je i najduže trajao na meni - koža je zadržala miris oko 4 sata, a na odeći sam ga mogla osetiti i nakon desetak sati - sjajna postojanost! Njime sam najzadovoljnija u svakom smislu i rado ga nosim i u ovim toplim prolećnim danima, iako je možda više jesenje - zimski miris.


I treći parfem koji mi je stigao je broj 121, za koji, iskreno, nisam baš najsigurnija kog je originala kopija, ali oslanjajući se na svoju mirisnu memoriju, rekla bih da je u pitanju Paco Rabanne - Ultraviolet. Ovaj parfem je lagan, cvetnih nota, i verovatno zbog toga ima i najmanju postojanost - svega oko 2 sata na koži i ne mnogo duže na odeći, što je i uticalo da moj kompletan utisak o njemu nije dostigao visok nivo, kao što je to slučaj sa prethodnim.

Ovde možete videti sastav:


Sve u svemu, ja sam prilično zadovoljna ovim parfemima, imajući u vidu kvaliltet, količinu i cenu koja je u maloprodaji oko 300 dinara. Takođe bih želela da naglasim da nijedan od njih nije izazvao nikakvu negativnu reakciju na mojoj koži.

Ukoliko želite da nabavite neku o ovih parfemskih kopija, to možete učiniti na sledećim prodajnim mestima u Srbiji:

    ALEKSANDROVAC:                                                                                                                                      MOYA DROGERIJA - 29. NOVEMBRA 46 
  
    BAČKA PALANKA:
    FANTAZIJA - KRALJA PETRA PRVOG 21
 
    BEOGRAD KARABURMA:
    DONA - DESPOTA STEFANA 70
 
    BEOGRAD PALILULA:
    PEK II - BUL. KRALJA ALEKSANDA 244A
 
    BEOGRAD BORČA:
    FARAON - SAVE MRKALJA 28
 
    BEOGRAD KONJARNIK:
    LADY LINE - BUL. REVOLUCIJE 488A/18
 
    BEOGRAD STARI GRAD:
    KRISTABEL - TERAZIJSKI PROLAZ 30-32
    ALTEA TERAZIJE - PEŠAČKI PROLAZ TERAZIJE LOKAL 1
 
    BEOGRAD ŽELEZNIK:
    FAMILY SHOP - AVALSKA 5
 
    BEOGRAD LEŠTANE:
    NATURA PLUS - SMEDEREVSKI PUT 7A
 
    GORNJI MILANOVAC:
    CIPELIĆI - MILOŠA VELIKOG 24
    CIPELIĆI - KNEZA ALEKSANDRA 5
 
    KRAGUJEVAC:
    LUKI - DANIČIĆEVA 113
    NADA - SLOBODANA PENEZIĆA 2A
 
    KRALJEVO:
    NEDEX - HAJDUK VELJKOVA 71
    NEDEX - OMLADINSKA 26
 
    KRUŠEVAC:
    MOYA DROGERIJA - DOSITEJEVA 10
 
    LOZNICA:
    DONA - PAŠIĆEVA 6
    GALILEO - JOVANA CVIJIĆA 3
    GALILEO 2 - PAŠIĆEVA 7
    AZZARO - VLADE ZEČEVIĆA 3
 
    MLADENOVAC:
    STILL - KRALJA ALEKSANDRA OBRENOVIĆA 86 B
 
    NIŠ:
    ELIZA - BUL. NEMANJIĆA 67A TC ZONA 1 LOKAL 7
    ELIZA - TRG KRALJA MILANA BB, STARI PODZEMNI PROLAZ LOKAL 46
    MI-MI CO - BULEVAR NEMANJIĆA 33 LJ
    BLACK MARATHON - TC KALČA, LAMELA B. LOK. 19A
    I SVE BOLJE SNABDEVENE APOTEKE
 
    BAČKI PETROVAC:
    MAJA - 14. VUSB BB
   
    NOVI SAD:
    26 - KNEZA MILOŠA 15
    TIFFANY - KORNELIJA STANKOVIĆA 9
    SONJA - TRG REPUBLIKE 14
    SONJA - BRAĆE RIBNIKAR 15
    SONJA - PAVLA PAPA 41
   
    OBRENOVAC:
    BAMBINO - MILOŠA OBRENOVIĆA 95
    HIT - MILOŠA OBRENOVIĆA 98
    HIT - VUKA KARADŽIĆA 82
   
    ODŽACI:
    MBN-TIM - ŽELEZNIČKA 43
   
    POŽEGA:
    CIPELIĆI - KNJAZA MILOŠA 5
 
    SMED. PALANKA:
    GARDNER - PRVI SRPSKI USTANAK 16
 
    SOKO BANJA:
    NATALY DROGERIJA - SVETOG SAVE 14
 
    SOMBOR:
    CALAMARIA - KRALJA PETRA PRVOG 5
 
    TRSTENIK:
    MOYA DROGERIJA - MIRE MILOŠEVIĆ 10
 
    UB:
    VS - KRALJA PETRA PRVOG 41
 
    VALJEVO:
    FONTANA - OSLOBODIOCI VALJEVA 31
 
    VELIKA PLANA:
    ELLE - MILOŠA VELIKOG 169
 
    VRANJE:
    CRISTABELL - STEFANA PRVOVENČANOG BB
    CRISTABELL - STEFANA PRVOVENČANOG 156
    KENT - STEFANA PRVOVENČANOG 92
 
    ŠABAC:
    SUNCE - NIKOLE PAŠIĆA 10
 
    VRBAS:
    VENECIJA - GUSTAVA KRLKLECA 15/B


Da li ste možda već čuli za ove parfeme ili ih isprobali? Ako jeste, da li ste zadovoljni?

Hvala na čitanju!

Vaša H.
 














No comments:

Post a Comment